O co w tym chodzi?

Podróżowanie.

Zacząłem późno bo przed 30-tką. Wcześniej nie było okazji, odwagi, czasu, pieniędzy. z perspektywy czasu wiem że jest czego żałować. Mając zobowiązania jest zdecydowanie trudniej podróżować. Inaczej trzeba rozkładać „siły”. Ale zacząłem i od tego czasu staram się każdego roku zobaczyć coś nowego lub wrócić do miejsc które zrobiły na mnie duże wrażenie.. Jeżdżę sam, jeżdżę ze znajomymi, jeżdżę z rodziną. Jeżdżę prywatnie, jeżdżę służbowo, jeżdżę z „pasją”.

Minęło kilka kolejnych lat i postanowiłem zebrać wspomnienia z tych podróży w jednym miejscu. Niektóre są mocno zatarte, niektóre tkwią mocno w pamięci. Kolejne mam nadzieję opisywać na bieżąco.

Na razie pisze dla siebie, potem może ktoś tu dotrze i również poczyta. Czy będzie to dla kogoś ciekawe, szczerze mówiąc nie wiem, choć nie było by prawdą gdybym powiedział że mnie to nie interesuje.

Na pewno muszę się na nowo nauczyć pisać. Dawno tego nie robiłem. Boje się że będę się dopuszczał tutaj swego rodzaju grafomaństwa. W korpo rządzi raczej styl mailowy. Krótko i szybko. Tutaj chciałbym pisać dłużej. Ale myślę że sobie przypomnę.

O czym będę pisał?

Na pewno nie będzie to przewodnik turystyczny po miejscach które widziałem. Nie czuję się na siłach by zachęcać, opisywać, polecać. Myślę że będzie tu bardziej o moich myślach i przeżyciach. Choć może w trakcie pisania to się zmieni. Może poczuję że warto pójść w inną stronę. Może komuś się to spodoba, może nie…

Nürburgring, St Gallen, Rotterdam, Brugia, Praga, Dniepropietrowsk, Turyn, Barcelona, Praga po raz drugi, Frigiliana, Sardynia, Tallin, Agadir, Marrakesz, Székesfehérvár, Bazylea, Lizbona, Barcelona po raz drugi, Berlin, Malmo, Kopenhaga, Billund, Budapeszt, Harrachov, Kos.

Tyle tytułem wstępu. Notatnik turysty czas zapisać….

BP

 

Skomentuj

